teddy :(








teddy ! ini lah dia satu2 nya present yg cik nabila bg kt aku, thanks a lot dear....comel kn? mcm kteorg la jgk hee...:) tp skang ni aku sdeh sgt2, ni lah bnde yg boleh membuat kn aku teringt dgn dia , i miss her so much...mmg salah aku tp aku mintak satu lg peluang utk aku memiliki si dia skali lagi, aku tau ramai yg minat kt dia n dia msti da jmpe pengganti aku...yg lagi comel, lg ensem, lg baik...mmg byk sgt kenangan aku dgn dia, lps ni da xde spe nk panggil aku b lg, nk suap aku kinderbueno lg, nk share coolblog dgn aku lg....now, i'm alone n i very2 sad with my mistake to her...i love her so much but she doesn't want to accept me again as her bf, i hope u happy with your new bf , i just wanna say very2 sorry to u...i always miss u n remember u until the end of my life....u lah girl yg terbaik pernah i jmpe, u very amazing , i love u so much....aku terpakse la meneruskan hidup aku tanpe si dia , aku nk tgk dia happy , xkire la aku terseksa cmne pon tp aku just nk tgk dia happy dgn laki pilihan dia....aku bkn da give up utk dpt kn dia balik tp aku xnk trus mendesak dia utk trime aku, skang ni xde spe yg boleh buat aku happy selain dia...biar lah aku xhappy kn, janji dia happy , aku xkesah sgt kalau aku xhappy.....aku akan sentiasa ingt kn dia, aku harap dia bahagia dgn lelaki pilihan dia tu....selamat tinggal sayang, i love u so much with the whole of my life.... :'(